Kupując hak holowniczy do Ford S-MAX, rocznik od 03/2006 do 08/2015 otrzymujesz:
- Hak holowniczy z 2 letnią gwarancją producenta, oryginalnie zapakowany.
- Hak posiada europejską homologację, wyprodukowany został wg norm DIR i ISO 9001
W skład zestawu haka holowniczego wchodzi:
- Belka haka holowniczego*
- Kula z mocowaniem
- Wspornik i poprzeczki
- Zestaw śrub i nakrętek
- Instrukcja montażu
Belka haka na zdjęciu przedstawiona jest poglądowo. Dopasowana jest ona indywidualnie do każdego modelu samochodu. Rysunek rzeczywisty - w instrukcji montażu.
*jeśli jest potrzebna
W skład zestawu elektrycznego wchodzi:
- uniwersalna wiązka elektryczna 13 pin
- niezbędne okablowanie, długość kabli 1,5 m
- gniazdo elektryczne 13 PIN z podkładką gumową oraz śrubami mocującymi
- zestaw montażowy, złączki
- instrukcja
Wiązka podłączana jest do instalacji samochodu za pomocą złączek lub można ją polutować – co daje trwalsze połączenie.
W skład zestawu elektrycznego wchodzi:
- uniwersalna wiązka elektryczna 7 pin
- niezbędne okablowanie, długość kabli 1,5 m
- gniazdo elektryczne 7 PIN z podkładką gumową oraz śrubami mocującymi
- zestaw montażowy, złączki
- instrukcja
Wiązka podłączana jest do instalacji samochodu za pomocą złączek lub można ją polutować – co daje trwalsze połączenie.
W skład zestawu elektrycznego wchodzi:
- uniwersalna wiązka elektryczna z gniazdem 13 PIN i podkładką gumową oraz śrubami mocującymi, długość kabli 1,5 m, wtyk wraz z okablowaniem do modułu elektronicznego
- moduł elektroniczny PDC z gniazdem. Moduł posiada funkcję odcięcia czujników parkowania gdy podłączona jest przyczepka lub bagażnik rowerowy.
- zestaw montażowy, złączki
- instrukcja
Wiązka podłączana jest do modułu elektronicznego poprzez gniazdo i wtyk, więc montaż jest bardzo prosty i szybki: wystarczy wtyk z okablowaniem podłączyć do gniazda modułu oraz pozostałe przewody podpiąć za pomocą złączek lub najlepiej polutować z instalacją samochodu – co daje trwalsze połączenie.
W skład zestawu elektrycznego wchodzi:
- uniwersalna wiązka elektryczna z gniazdem 7 PIN i podkładką gumową oraz śrubami mocującymi, długość kabli 1,5 m, wtyk wraz z okablowaniem do modułu elektronicznego
- moduł elektroniczny PDC z gniazdem. Moduł posiada funkcję odcięcia czujników parkowania gdy podłączona jest przyczepka lub bagażnik rowerowy.
- zestaw montażowy, złączki
- instrukcja
Wiązka podłączana jest do modułu elektronicznego poprzez gniazdo i wtyk, więc montaż jest bardzo prosty i szybki: wystarczy wtyk z okablowaniem podłączyć do gniazda modułu oraz pozostałe przewody podpiąć za pomocą złączek lub polutować z instalacją samochodu – co daje trwalsze połączenie.
Lista modeli samochodów:
- Model pojazduMoc silnikaRoczniki
- Ford S-Max, 2.0 TDCi (WA6)
- 100 KW, 136 PS
- 2006/05-2014/12
- Ford S-Max, 1.6 TDCi (WA6)
- 85 KW, 115 PS
- 2011/02-2014/12
- Ford S-Max, 1.6 EcoBoost (WA6)
- 118 KW, 160 PS
- 2011/02-2014/12
- Ford S-Max, 2.2 TDCi (WA6)
- 147 KW, 200 PS
- 2010/07-2014/12
- Ford S-Max, 2.0 EcoBoost (WA6)
- 176 KW, 240 PS
- 2010/07-2014/12
- Ford S-Max, 2.0 (WA6)
- 107 KW, 145 PS
- 2006/05-2014/12
- Ford S-Max, 2.5 ST (WA6)
- 162 KW, 220 PS
- 2006/05-2014/12
- Ford S-Max, 2.0 TDCi (WA6)
- 96 KW, 130 PS
- 2006/05-2014/12
- Ford S-Max, 2.0 TDCi (WA6)
- 103 KW, 140 PS
- 2006/05-2014/12
- Ford S-Max, 1.8 TDCi (WA6)
- 92 KW, 125 PS
- 2006/05-2014/12
- Ford S-Max, 2.2 TDCi (WA6)
- 129 KW, 175 PS
- 2008/03-2012/12
- Ford S-Max, 2.3 (WA6)
- 118 KW, 160 PS
- 2007/07-2014/12
- Ford S-Max, 2.0 TDCi (WA6)
- 85 KW, 115 PS
- 2007/11-2014/12
- Ford S-Max, 2.0 FlexiFuel (WA6)
- 107 KW, 145 PS
- 2006/05-2014/12
- Ford S-Max, 1.8 TDCi (WA6)
- 74 KW, 100 PS
- 2007/01-2010/12
- Ford S-Max, 2.0 TDCi (WA6)
- 120 KW, 163 PS
- 2010/03-2014/12
- Ford S-Max, 2.0 EcoBoost (WA6)
- 149 KW, 203 PS
- 2010/03-2014/12
- Ford S-Max, 2.0 EcoBoost (WA6)
- 146 KW, 199 PS
- 2010/07-2014/12


