Hak holowniczy Ford FOCUS III wypinany pionowo
Hak holowniczy Ford FOCUS III wypinany pionowo [1]
Hak holowniczy Ford FOCUS III wypinany pionowo [4]
Hak holowniczy Ford FOCUS III wypinany pionowo + wiązka 7 PIN z modułem PDC cut
Hak holowniczy Ford FOCUS III wypinany pionowo + wiązka 13 PIN z modułem PDC cut
  • -30%
Hak holowniczy Ford FOCUS III wypinany pionowo
Hak holowniczy Ford FOCUS III wypinany pionowo [1]
Hak holowniczy Ford FOCUS III wypinany pionowo [4]
Hak holowniczy Ford FOCUS III wypinany pionowo + wiązka 7 PIN z modułem PDC cut
Hak holowniczy Ford FOCUS III wypinany pionowo + wiązka 13 PIN z modułem PDC cut

Hak holowniczy Ford FOCUS III [Hatchback, 5 drz. (Mk3), poza ST] rocznik od 03/2014 do 12/2017 (typ C56V)

Hak holowniczy wypinany pionowo
Wiązka elektryczna
  • Bez wiązki
  • 7 pin z modułem PDC
  • 13 pin z modułem PDC
1 324,02 zł 1 891,46 zł -30%
Brutto

Opis

Kupując hak holowniczy do Ford FOCUS III, rocznik od 03/2014 do 12/2017 otrzymujesz:

  • Hak holowniczy z 2 letnią gwarancją producenta, oryginalnie zapakowany.
  • Hak posiada europejską homologację, wyprodukowany został wg norm DIR i ISO 9001

W skład zestawu haka holowniczego wchodzi:

  • Belka haka holowniczego*
  • Kula z mocowaniem
  • Wspornik i poprzeczki
  • Zestaw śrub i nakrętek
  • Instrukcja montażu

Belka haka na zdjęciu przedstawiona jest poglądowo. Dopasowana jest ona indywidualnie do każdego modelu samochodu. Rysunek rzeczywisty - w instrukcji montażu.
*jeśli jest potrzebna

W skład uniwersalnego zestawu elektrycznego wchodzi:

  • uniwersalna wiązka elektryczna 13 pin
  • niezbędne okablowanie, długość kabli 1,5 m
  • gniazdo elektryczne 13 PIN z podkładką gumową oraz śrubami mocującymi
  • zestaw montażowy, złączki
  • instrukcja

Wiązka podłączana jest do instalacji samochodu za pomocą złączek lub można ją polutować – co daje trwalsze połączenie.

W skład uniwersalnego zestawu elektrycznego wchodzi:

  • uniwersalna wiązka elektryczna 7 pin
  • niezbędne okablowanie, długość kabli 1,5 m
  • gniazdo elektryczne 7 PIN z podkładką gumową oraz śrubami mocującymi
  • zestaw montażowy, złączki
  • instrukcja

Wiązka podłączana jest do instalacji samochodu za pomocą złączek lub można ją polutować – co daje trwalsze połączenie.

W skład uniwersalnego zestawu elektrycznego wchodzi:

  • 1 x moduł sterujący (centralka)
  • 1 x wiązka zintegrowana
  • 1 x gniazdo 13 pin
  • zestaw montażowy, instrukcja montażu

Charakterystyka:

  • Wykrywanie uszkodzenia żarówki kierunkowskazu przyczepy.
  • Sygnalizacja awarii kierunkowskazów przyczepy sygnałem dźwiękowym.
  • Współpraca z oświetleniem LED i jednowłóknowym samochodu.
  • Obsługa instalacji samochodowej ze zmiennym napięciem zasilania lamp (PWM).
  • Współpraca z oświetleniem LED i żarówkowym przyczepy.
  • Obciążenie prądowe wejść ≤2 mA.
  • Sekwencyjny sposób sterowania światłem przeciwmgłowym przyczepy.
  • Całkowite wyłączenie tylnego oświetlenia przeciwmgłowego samochodu.
  • Sterowanie światłem wstecznym przyczepy.
  • Stałe zasilanie na gnieździe przyczepy.
  • Obwód ładowania akumulatora przyczepy (można uzupełnić o moduł ICM).
  • Możliwość sterowania działaniem modułu czujników parkowania samochodu (dezaktywacja).

Długość przewodów wiązki:

  • długość wiązki zasilania: 5 m
  • długość wiązki do gniazda: 1,7 m
  • długość wiązki sygnałów wejściowych: Lewa=1 m, Prawa=3 m

Zestaw zawiera komplet akcesoriów niezbędnych do montażu modułu do instalacji elektrycznej pojazdu i posiada jeden wtyk do podłączenia do modułu co upraszcza montaż. Moduł "przenosi" sygnały wejściowe z lamp samochodu na gniazdo podłączeniowe przyczepy.

Sprawdzi się przy podłączeniu przyczep towarowych czy kempingowych oraz bagażników rowerowych wyposażonych w światło wsteczne.

W skład uniwersalnego zestawu elektrycznego wchodzi:

  • 1 x moduł sterujący (centralka)
  • 1 x wiązka zintegrowana
  • 1 x gniazdo 7 pin
  • zestaw montażowy, instrukcja montażu

Charakterystyka:

  • Wykrywanie uszkodzenia żarówki kierunkowskazu przyczepy.
  • Sygnalizacja awarii kierunkowskazów przyczepy sygnałem dźwiękowym.
  • Współpraca z oświetleniem LED i jednowłóknowym samochodu.
  • Obsługa instalacji samochodowej ze zmiennym napięciem zasilania lamp (PWM).
  • Współpraca z oświetleniem LED i żarówkowym przyczepy.
  • Obciążenie prądowe wejść ≤2 mA.
  • Sekwencyjny sposób sterowania światłem przeciwmgłowym przyczepy.
  • Całkowite wyłączenie tylnego oświetlenia przeciwmgłowego samochodu.
  • Możliwość sterowania działaniem modułu czujników parkowania samochodu (dezaktywacja).

Długość przewodów wiązki:

  • długość wiązki zasilania: 5 m
  • długość wiązki do gniazda: 1,7 m
  • długość wiązki sygnałów wejściowych: Lewa=1 m, Prawa=3 m

Zestaw zawiera komplet akcesoriów niezbędnych do montażu modułu do instalacji elektrycznej pojazdu i posiada jeden wtyk do podłączenia do modułu co upraszcza montaż. Moduł "przenosi" sygnały wejściowe z lamp samochodu na gniazdo podłączeniowe przyczepy.

Należy pamiętać, że gniazdo 7-pin nie ma wyprowadzonej sygnalizacji światła wstecznego i np. w Polsce może być używane jedynie z przyczepami lekkimi tj. o dopuszczalnej masie całkowitej do 750 kg.

https://www.youtube.com/embed/UQ4zUqL3O80

Lista modeli samochodów:

  • Model pojazdu
    Moc silnika
    Roczniki
  • Ford Focus III, 1.6 Ti (--)
    77 KW, 105 PS
    2010/07-2020/02
  • Ford Focus III, 1.6 Ti (--)
    92 KW, 125 PS
    2010/07-2017/12
  • Ford Focus III, 1.6 FlexiFuel (--)
    88 KW, 120 PS
    2010/07-2020/02
  • Ford Focus III, 1.6 EcoBoost (--)
    110 KW, 150 PS
    2010/07-2014/06
  • Ford Focus III, 1.6 TDCi (--)
    70 KW, 95 PS
    2010/07-2017/12
  • Ford Focus III, 1.6 TDCi (--)
    85 KW, 115 PS
    2010/07-2017/12
  • Ford Focus III, 1.6 Ti (--)
    63 KW, 85 PS
    2011/08-2017/12
  • Ford Focus III, 2.0 Ti-GDi (--)
    125 KW, 170 PS
    2011/08-2020/02
  • Ford Focus III, 2.0 (--)
    119 KW, 162 PS
    2011/09-2018/06
  • Ford Focus III, 1.6 LPG (--)
    88 KW, 120 PS
    2012/02-2020/02
  • Ford Focus III, 1.6 Ti (--)
    88 KW, 120 PS
    2012/02-2017/12
  • Ford Focus III, 1.0 EcoBoost (--)
    92 KW, 125 PS
    2012/02-2017/12
  • Ford Focus III, 1.0 EcoBoost (--)
    74 KW, 100 PS
    2012/02-2017/12
  • Ford Focus III, 1.6 LPG (--)
    86 KW, 117 PS
    2012/02-2020/02
  • Ford Focus III, 1.6 TDCi Econetic (--)
    77 KW, 105 PS
    2012/05-2015/07
  • Ford Focus III, 1.6 FlexiFuel (--)
    110 KW, 150 PS
    2013/07-2020/02
  • Ford Focus III, 2.0 (--)
    110 KW, 150 PS
    2013/10-2017/12
  • Ford Focus III, 1.5 EcoBoost (--)
    110 KW, 150 PS
    2014/09-2017/12
  • Ford Focus III, 1.5 EcoBoost (--)
    134 KW, 182 PS
    2014/09-2017/12
  • Ford Focus III, 1.5 TDCi (--)
    70 KW, 95 PS
    2014/09-2018/04
  • Ford Focus III, 1.5 TDCi Econetic (--)
    77 KW, 105 PS
    2014/09-2017/12
  • Ford Focus III, 1.5 TDCi (--)
    88 KW, 120 PS
    2014/09-2018/04
  • Ford Focus III, 2.0 TDCi (--)
    110 KW, 150 PS
    2014/11-2017/12
  • Ford Focus III, 2.0 TDCi ST (--)
    136 KW, 185 PS
    2014/11-2017/12
  • Ford Focus III, 1.5 EcoBoost (--)
    132 KW, 179 PS
    2015/05-2017/12
  • Ford Focus III, 1.0 EcoBoost (--)
    103 KW, 140 PS
    2017/10-2020/02

Szczegóły produktu

Model haka
Hak holowniczy wypinany pionowo [AH-V]
Marka samochodu
Ford
Model samochodu
FOCUS III
Wersja samochodu
Hatchback, 5 drz. (Mk3), poza ST
Rocznik samochodu
03/2014-12/2017
Kod haka
C56V
System kuli
wypinana pionowo
Homologacja europejska
E20-55R-01 2974
Uciąg max
1500 kg
Nacisk na kulę
75 kg
Wartość siły "D"
10 kN
Demontaż zderzaka
tak
Cięcie zderzaka
Bez cięcia
30891
5905489080541

Lista modeli

Zobacz także

Produkt dodany do porównania

Korzystając z tej strony akceptujesz, że na Twoim urządzeniu zostaną utworzone pliki cookies, które umożliwiają nam świadczenie usług. Brak akceptacji na pliki cookies spowoduje, że niektóre funkcjonalności strony mogą być niedostępne lub działać w ograniczony sposób.