Kupując hak holowniczy do Fiat TIPO, rocznik od 06/1988 do 04/1995 otrzymujesz:
- Hak holowniczy z 2 letnią gwarancją producenta, oryginalnie zapakowany.
- Hak posiada europejską homologację, wyprodukowany został wg norm DIR i ISO 9001
W skład zestawu haka holowniczego wchodzi:
- Belka haka holowniczego*
- Kula z mocowaniem
- Wspornik i poprzeczki
- Zestaw śrub i nakrętek
- Instrukcja montażu
Belka haka na zdjęciu przedstawiona jest poglądowo. Dopasowana jest ona indywidualnie do każdego modelu samochodu. Rysunek rzeczywisty - w instrukcji montażu.
*jeśli jest potrzebna
W skład uniwersalnego zestawu elektrycznego wchodzi:
- uniwersalna wiązka elektryczna 13 pin
- niezbędne okablowanie, długość kabli 1,5 m
- gniazdo elektryczne 13 PIN z podkładką gumową oraz śrubami mocującymi
- zestaw montażowy, złączki
- instrukcja
Wiązka podłączana jest do instalacji samochodu za pomocą złączek lub można ją polutować – co daje trwalsze połączenie.
W skład uniwersalnego zestawu elektrycznego wchodzi:
- uniwersalna wiązka elektryczna 7 pin
- niezbędne okablowanie, długość kabli 1,5 m
- gniazdo elektryczne 7 PIN z podkładką gumową oraz śrubami mocującymi
- zestaw montażowy, złączki
- instrukcja
Wiązka podłączana jest do instalacji samochodu za pomocą złączek lub można ją polutować – co daje trwalsze połączenie.
W skład uniwersalnego zestawu elektrycznego wchodzi:
- 1 x moduł sterujący (centralka)
- 1 x wiązka zintegrowana
- 1 x gniazdo 13 pin
- zestaw montażowy, instrukcja montażu
Charakterystyka:
- Wykrywanie uszkodzenia żarówki kierunkowskazu przyczepy.
- Sygnalizacja awarii kierunkowskazów przyczepy sygnałem dźwiękowym.
- Współpraca z oświetleniem LED i jednowłóknowym samochodu.
- Obsługa instalacji samochodowej ze zmiennym napięciem zasilania lamp (PWM).
- Współpraca z oświetleniem LED i żarówkowym przyczepy.
- Obciążenie prądowe wejść ≤2 mA.
- Sekwencyjny sposób sterowania światłem przeciwmgłowym przyczepy.
- Całkowite wyłączenie tylnego oświetlenia przeciwmgłowego samochodu.
- Sterowanie światłem wstecznym przyczepy.
- Stałe zasilanie na gnieździe przyczepy.
- Obwód ładowania akumulatora przyczepy (można uzupełnić o moduł ICM).
- Możliwość sterowania działaniem modułu czujników parkowania samochodu (dezaktywacja).
Długość przewodów wiązki:
- długość wiązki zasilania: 5 m
- długość wiązki do gniazda: 1,7 m
- długość wiązki sygnałów wejściowych: Lewa=1 m, Prawa=3 m
Zestaw zawiera komplet akcesoriów niezbędnych do montażu modułu do instalacji elektrycznej pojazdu i posiada jeden wtyk do podłączenia do modułu co upraszcza montaż. Moduł "przenosi" sygnały wejściowe z lamp samochodu na gniazdo podłączeniowe przyczepy.
Sprawdzi się przy podłączeniu przyczep towarowych czy kempingowych oraz bagażników rowerowych wyposażonych w światło wsteczne.
W skład uniwersalnego zestawu elektrycznego wchodzi:
- 1 x moduł sterujący (centralka)
- 1 x wiązka zintegrowana
- 1 x gniazdo 7 pin
- zestaw montażowy, instrukcja montażu
Charakterystyka:
- Wykrywanie uszkodzenia żarówki kierunkowskazu przyczepy.
- Sygnalizacja awarii kierunkowskazów przyczepy sygnałem dźwiękowym.
- Współpraca z oświetleniem LED i jednowłóknowym samochodu.
- Obsługa instalacji samochodowej ze zmiennym napięciem zasilania lamp (PWM).
- Współpraca z oświetleniem LED i żarówkowym przyczepy.
- Obciążenie prądowe wejść ≤2 mA.
- Sekwencyjny sposób sterowania światłem przeciwmgłowym przyczepy.
- Całkowite wyłączenie tylnego oświetlenia przeciwmgłowego samochodu.
- Możliwość sterowania działaniem modułu czujników parkowania samochodu (dezaktywacja).
Długość przewodów wiązki:
- długość wiązki zasilania: 5 m
- długość wiązki do gniazda: 1,7 m
- długość wiązki sygnałów wejściowych: Lewa=1 m, Prawa=3 m
Zestaw zawiera komplet akcesoriów niezbędnych do montażu modułu do instalacji elektrycznej pojazdu i posiada jeden wtyk do podłączenia do modułu co upraszcza montaż. Moduł "przenosi" sygnały wejściowe z lamp samochodu na gniazdo podłączeniowe przyczepy.
Należy pamiętać, że gniazdo 7-pin nie ma wyprowadzonej sygnalizacji światła wstecznego i np. w Polsce może być używane jedynie z przyczepami lekkimi tj. o dopuszczalnej masie całkowitej do 750 kg.
Lista modeli samochodów:
- Model pojazduMoc silnikaRoczniki
- Fiat Tipo, 1.4 (160)
- 52 KW, 71 PS
- 1987/07-1989/12
- Fiat Tipo, 1.6 (160)
- 61 KW, 83 PS
- 1988/01-1991/10
- Fiat Tipo, 1.1 (160)
- 41 KW, 56 PS
- 1988/01-1991/10
- Fiat Tipo, 1.7 D (160)
- 43 KW, 58 PS
- 1988/01-1994/10
- Fiat Tipo, 1.7 D (160)
- 45 KW, 61 PS
- 1988/01-1995/10
- Fiat Tipo, 1.6 i.e (160)
- 66 KW, 90 PS
- 1988/02-1991/05
- Fiat Tipo, 1.6 (160)
- 58 KW, 79 PS
- 1988/03-1992/10
- Fiat Tipo, 1.6 SX DGT (160)
- 66 KW, 90 PS
- 1989/05-1995/10
- Fiat Tipo, 1.4 i.e (160)
- 51 KW, 70 PS
- 1989/05-1995/04
- Fiat Tipo, 1.4 i.e (160)
- 57 KW, 78 PS
- 1989/05-1995/04
- Fiat Tipo, 1.8 i.e 16V Sport (160)
- 100 KW, 136 PS
- 1989/11-1992/06
- Fiat Tipo, 2.0 i.e (160)
- 83 KW, 113 PS
- 1990/03-1995/04
- Fiat Tipo, 1.9 TD (160)
- 69 KW, 94 PS
- 1990/04-1992/10
- Fiat Tipo, 2.0 i.e (160)
- 80 KW, 109 PS
- 1990/06-1992/03
- Fiat Tipo, 1.6 i.e (160)
- 57 KW, 78 PS
- 1990/07-1993/01
- Fiat Tipo, 1.9 TD (160)
- 66 KW, 90 PS
- 1990/09-1995/04
- Fiat Tipo, 1.8 i.e (160)
- 77 KW, 105 PS
- 1990/10-1993/06
- Fiat Tipo, 1.8 i.e (160)
- 81 KW, 110 PS
- 1990/10-1993/06
- Fiat Tipo, 2.0 (160)
- 85 KW, 116 PS
- 1990/10-1992/10
- Fiat Tipo, 2.0 16V (160)
- 107 KW, 146 PS
- 1991/07-1995/04
- Fiat Tipo, 1.9 D (160)
- 48 KW, 65 PS
- 1991/07-1995/08
- Fiat Tipo, 1.9 TD (160)
- 59 KW, 80 PS
- 1992/03-1993/06
- Fiat Tipo, 1.6 i.e (160)
- 55 KW, 75 PS
- 1992/10-1995/04
- Fiat Tipo, 2.0 i.e 16V Sport (160)
- 102 KW, 139 PS
- 1993/03-1995/04
- Fiat Tipo, 1.6 (160)
- 56 KW, 76 PS
- 1993/03-1995/10
- Fiat Tipo, 1.8 i.e (160)
- 71 KW, 97 PS
- 1993/03-1995/04
- Fiat Tipo, 1.8 i.e (160)
- 76 KW, 103 PS
- 1993/04-1995/04
- Fiat Tipo, 1.8 i.e (160)
- 66 KW, 90 PS
- 1993/09-1995/04
- Fiat Tipo, 1.8 i.e (160)
- 74 KW, 101 PS
- 1994/10-1995/10


