Hak holowniczy BMW 3 SERIES (E91) TOURING odkręcany
Hak holowniczy BMW 3 SERIES (E91) TOURING odkręcany [1]
Hak holowniczy BMW 3 SERIES (E91) TOURING odkręcany [4]
Hak holowniczy BMW 3 SERIES (E91) TOURING odkręcany + wiązka 7 PIN z modułem PDC cut
Hak holowniczy BMW 3 SERIES (E91) TOURING odkręcany + wiązka 13 PIN z modułem PDC cut
  • -30%
Hak holowniczy BMW 3 SERIES (E91) TOURING odkręcany
Hak holowniczy BMW 3 SERIES (E91) TOURING odkręcany [1]
Hak holowniczy BMW 3 SERIES (E91) TOURING odkręcany [4]
Hak holowniczy BMW 3 SERIES (E91) TOURING odkręcany + wiązka 7 PIN z modułem PDC cut
Hak holowniczy BMW 3 SERIES (E91) TOURING odkręcany + wiązka 13 PIN z modułem PDC cut

Hak holowniczy BMW 3 SERIES (E91) TOURING [Kombi, poza M Pakiet] rocznik od 09/2005 do 08/2012 (typ B11)

Hak holowniczy odkręcany
Wiązka elektryczna
  • Bez wiązki
  • 7 pin z modułem PDC
  • 13 pin z modułem PDC
531,43 zł 759,18 zł -30%
Brutto

Opis

Kupując hak holowniczy do BMW 3 SERIES (E91) TOURING, rocznik od 09/2005 do 08/2012 otrzymujesz:

  • Hak holowniczy z 2 letnią gwarancją producenta, oryginalnie zapakowany.
  • Hak posiada europejską homologację, wyprodukowany został wg norm DIR i ISO 9001

W skład zestawu haka holowniczego wchodzi:

  • Belka haka holowniczego*
  • Kula z mocowaniem
  • Wspornik i poprzeczki
  • Zestaw śrub i nakrętek
  • Instrukcja montażu

Belka haka na zdjęciu przedstawiona jest poglądowo. Dopasowana jest ona indywidualnie do każdego modelu samochodu. Rysunek rzeczywisty - w instrukcji montażu.
*jeśli jest potrzebna

W skład uniwersalnego zestawu elektrycznego wchodzi:

  • uniwersalna wiązka elektryczna 13 pin
  • niezbędne okablowanie, długość kabli 1,5 m
  • gniazdo elektryczne 13 PIN z podkładką gumową oraz śrubami mocującymi
  • zestaw montażowy, złączki
  • instrukcja

Wiązka podłączana jest do instalacji samochodu za pomocą złączek lub można ją polutować – co daje trwalsze połączenie.

W skład uniwersalnego zestawu elektrycznego wchodzi:

  • uniwersalna wiązka elektryczna 7 pin
  • niezbędne okablowanie, długość kabli 1,5 m
  • gniazdo elektryczne 7 PIN z podkładką gumową oraz śrubami mocującymi
  • zestaw montażowy, złączki
  • instrukcja

Wiązka podłączana jest do instalacji samochodu za pomocą złączek lub można ją polutować – co daje trwalsze połączenie.

W skład uniwersalnego zestawu elektrycznego wchodzi:

  • 1 x moduł sterujący (centralka)
  • 1 x wiązka zintegrowana
  • 1 x gniazdo 13 pin
  • zestaw montażowy, instrukcja montażu

Charakterystyka:

  • Wykrywanie uszkodzenia żarówki kierunkowskazu przyczepy.
  • Sygnalizacja awarii kierunkowskazów przyczepy sygnałem dźwiękowym.
  • Współpraca z oświetleniem LED i jednowłóknowym samochodu.
  • Obsługa instalacji samochodowej ze zmiennym napięciem zasilania lamp (PWM).
  • Współpraca z oświetleniem LED i żarówkowym przyczepy.
  • Obciążenie prądowe wejść ≤2 mA.
  • Sekwencyjny sposób sterowania światłem przeciwmgłowym przyczepy.
  • Całkowite wyłączenie tylnego oświetlenia przeciwmgłowego samochodu.
  • Sterowanie światłem wstecznym przyczepy.
  • Stałe zasilanie na gnieździe przyczepy.
  • Obwód ładowania akumulatora przyczepy (można uzupełnić o moduł ICM).
  • Możliwość sterowania działaniem modułu czujników parkowania samochodu (dezaktywacja).

Długość przewodów wiązki:

  • długość wiązki zasilania: 5 m
  • długość wiązki do gniazda: 1,7 m
  • długość wiązki sygnałów wejściowych: Lewa=1 m, Prawa=3 m

Zestaw zawiera komplet akcesoriów niezbędnych do montażu modułu do instalacji elektrycznej pojazdu i posiada jeden wtyk do podłączenia do modułu co upraszcza montaż. Moduł "przenosi" sygnały wejściowe z lamp samochodu na gniazdo podłączeniowe przyczepy.

Sprawdzi się przy podłączeniu przyczep towarowych czy kempingowych oraz bagażników rowerowych wyposażonych w światło wsteczne.

W skład uniwersalnego zestawu elektrycznego wchodzi:

  • 1 x moduł sterujący (centralka)
  • 1 x wiązka zintegrowana
  • 1 x gniazdo 7 pin
  • zestaw montażowy, instrukcja montażu

Charakterystyka:

  • Wykrywanie uszkodzenia żarówki kierunkowskazu przyczepy.
  • Sygnalizacja awarii kierunkowskazów przyczepy sygnałem dźwiękowym.
  • Współpraca z oświetleniem LED i jednowłóknowym samochodu.
  • Obsługa instalacji samochodowej ze zmiennym napięciem zasilania lamp (PWM).
  • Współpraca z oświetleniem LED i żarówkowym przyczepy.
  • Obciążenie prądowe wejść ≤2 mA.
  • Sekwencyjny sposób sterowania światłem przeciwmgłowym przyczepy.
  • Całkowite wyłączenie tylnego oświetlenia przeciwmgłowego samochodu.
  • Możliwość sterowania działaniem modułu czujników parkowania samochodu (dezaktywacja).

Długość przewodów wiązki:

  • długość wiązki zasilania: 5 m
  • długość wiązki do gniazda: 1,7 m
  • długość wiązki sygnałów wejściowych: Lewa=1 m, Prawa=3 m

Zestaw zawiera komplet akcesoriów niezbędnych do montażu modułu do instalacji elektrycznej pojazdu i posiada jeden wtyk do podłączenia do modułu co upraszcza montaż. Moduł "przenosi" sygnały wejściowe z lamp samochodu na gniazdo podłączeniowe przyczepy.

Należy pamiętać, że gniazdo 7-pin nie ma wyprowadzonej sygnalizacji światła wstecznego i np. w Polsce może być używane jedynie z przyczepami lekkimi tj. o dopuszczalnej masie całkowitej do 750 kg.

https://www.youtube.com/embed/IkczdfGfHrc

Lista modeli samochodów:

  • Model pojazdu
    Moc silnika
    Roczniki
  • BMW 3er Touring, 330d (E91)
    170 KW, 231 PS
    2004/12-2008/08
  • BMW 3er Touring, 325i (E91)
    160 KW, 218 PS
    2004/12-2008/08
  • BMW 3er Touring, 320d (E91)
    120 KW, 163 PS
    2004/12-2012/06
  • BMW 3er Touring, 325i (E91)
    155 KW, 211 PS
    2004/12-2010/12
  • BMW 3er Touring, 320d (E91)
    110 KW, 150 PS
    2004/12-2007/08
  • BMW 3er Touring, 330d (E91)
    155 KW, 211 PS
    2005/06-2012/05
  • BMW 3er Touring, 325xi (E91)
    160 KW, 218 PS
    2005/08-2008/08
  • BMW 3er Touring, 320i (E91)
    110 KW, 150 PS
    2005/09-2012/06
  • BMW 3er Touring, 330i (E91)
    190 KW, 258 PS
    2005/09-2007/08
  • BMW 3er Touring, 320i (E91)
    115 KW, 156 PS
    2005/09-2012/06
  • BMW 3er Touring, 318d (E91)
    90 KW, 122 PS
    2005/09-2007/08
  • BMW 3er Touring, 330xi (E91)
    190 KW, 258 PS
    2005/09-2007/08
  • BMW 3er Touring, 330xd (E91)
    170 KW, 231 PS
    2005/09-2012/06
  • BMW 3er Touring, 318i (E91)
    95 KW, 129 PS
    2006/01-2007/08
  • BMW 3er Touring, 323i (E91)
    130 KW, 177 PS
    2006/04-2007/06
  • BMW 3er Touring, 325d (E91)
    145 KW, 197 PS
    2006/09-2012/06
  • BMW 3er Touring, 335i (E91)
    225 KW, 306 PS
    2006/09-2012/06
  • BMW 3er Touring, 335d (E91)
    210 KW, 286 PS
    2006/09-2012/06
  • BMW 3er Touring, 335i (E91)
    240 KW, 326 PS
    2006/09-2012/06
  • BMW 3er Touring, 323i (E91)
    140 KW, 190 PS
    2006/09-2008/07
  • BMW 3er Touring, 320d (E91)
    145 KW, 197 PS
    2007/02-2010/02
  • BMW 3er Touring, 320i (E91)
    120 KW, 163 PS
    2007/02-2012/05
  • BMW 3er Touring, 320i (E91)
    125 KW, 170 PS
    2007/02-2012/12
  • BMW 3er Touring, 320d (E91)
    130 KW, 177 PS
    2007/02-2010/12
  • BMW 3er Touring, 335xi (E91)
    240 KW, 326 PS
    2007/03-2008/08
  • BMW 3er Touring, 335xi (E91)
    225 KW, 306 PS
    2007/03-2008/08
  • BMW 3er Touring, 330i (E91)
    200 KW, 272 PS
    2007/03-2012/06
  • BMW 3er Touring, 318i (E91)
    105 KW, 143 PS
    2007/05-2012/05
  • BMW 3er Touring, 318d (E91)
    100 KW, 136 PS
    2007/07-2012/06
  • BMW 3er Touring, 318i (E91)
    100 KW, 136 PS
    2007/09-2012/03
  • BMW 3er Touring, 325i xDrive (E91)
    160 KW, 218 PS
    2007/09-2012/06
  • BMW 3er Touring, 330i xDrive (E91)
    200 KW, 272 PS
    2007/09-2012/06
  • BMW 3er Touring, 318d (E91)
    105 KW, 143 PS
    2007/09-2012/06
  • BMW 3er Touring, 330i (E91)
    200 KW, 272 PS
    2007/09-2012/06
  • BMW 3er Touring, 330xi (E91)
    200 KW, 272 PS
    2007/09-2012/06
  • BMW 3er Touring, 325i (E91)
    160 KW, 218 PS
    2007/09-2012/06
  • BMW 3er Touring, 325xi (E91)
    160 KW, 218 PS
    2007/09-2008/08
  • BMW 3er Touring, 325i (E91)
    155 KW, 211 PS
    2007/09-2012/06
  • BMW 3er Touring, 325xi (E91)
    155 KW, 211 PS
    2007/09-2008/08
  • BMW 3er Touring, 320d xDrive (E91)
    145 KW, 197 PS
    2008/02-2010/02
  • BMW 3er Touring, 320d xDrive (E91)
    130 KW, 177 PS
    2008/02-2010/02
  • BMW 3er Touring, 330d (E91)
    180 KW, 245 PS
    2008/02-2012/05
  • BMW 3er Touring, 335i xDrive (E91)
    225 KW, 306 PS
    2008/09-2012/06
  • BMW 3er Touring, 335i xDrive (E91)
    240 KW, 326 PS
    2008/09-2012/06
  • BMW 3er Touring, 316i (E91)
    90 KW, 122 PS
    2008/09-2012/06
  • BMW 3er Touring, 325i xDrive (E91)
    155 KW, 211 PS
    2008/09-2012/06
  • BMW 3er Touring, 330d xDrive (E91)
    180 KW, 245 PS
    2009/01-2012/06
  • BMW 3er Touring, 320d xDrive (E91)
    120 KW, 163 PS
    2009/07-2012/06
  • BMW 3er Touring, 316d (E91)
    85 KW, 116 PS
    2009/09-2012/06
  • BMW 3er Touring, 325d (E91)
    150 KW, 204 PS
    2010/02-2012/06
  • BMW 3er Touring, 320d (E91)
    147 KW, 200 PS
    2010/03-2012/05
  • BMW 3er Touring, 320d xDrive (E91)
    147 KW, 200 PS
    2010/03-2012/05
  • BMW 3er Touring, 320d (E91)
    135 KW, 184 PS
    2010/03-2012/05
  • BMW 3er Touring, 320d xDrive (E91)
    135 KW, 184 PS
    2010/03-2012/06

Szczegóły produktu

Model haka
Hak holowniczy odkręcany [AH-S]
Marka samochodu
BMW
Model samochodu
3 SERIES (E91) TOURING
Wersja samochodu
Kombi, poza M Pakiet
Rocznik samochodu
09/2005-08/2012
Kod haka
B11
System kuli
odkręcana
Homologacja europejska
e20*94/20*0466*00
Uciąg max
1965 kg
Nacisk na kulę
80 kg
Wartość siły "D"
10,35 kN
Demontaż zderzaka
tak
Cięcie zderzaka
Bez cięcia
30234
5905489077770

Lista modeli

Zobacz także

Produkt dodany do porównania

Korzystając z tej strony akceptujesz, że na Twoim urządzeniu zostaną utworzone pliki cookies, które umożliwiają nam świadczenie usług. Brak akceptacji na pliki cookies spowoduje, że niektóre funkcjonalności strony mogą być niedostępne lub działać w ograniczony sposób.